23 Ekim 2013 Çarşamba

ÇARŞAMBA KİTAPLIĞI

Gönderen: Özlem Kölan






F. Ertuğ 'un İznik'teki çiftlik evindeki kitaplıklar..
aslında bir çatı katı kitaplığı da var.. ancak o katta restorasyon olduğundan bu sefer.. görüntüleyememişler..
Daha sonra göndermek için söz verdiler..

ben kitaplık kurtlarından atalet olan.. doldukça yanına yöresine yeni raflar eklenen giderek büyüyen gelişen kitaplıkları çok seviyorum...
hele de sırtını kitaplığa dayamış çalışma masalarını daha çok seviyorum..
masanın üzerinde bir şapkalı lamba .. lambanın üzerinde bir fiyonk fiyongun üzerinde kuru çiçekler..
bunları daha da çok seviyorum...

kitapla ve kitap okuyacak huzurla dolu  günleriniz olsun dileğimle ekledim bu yazıyı..

1 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Off, ömür geçirilir orada :)

HANGİ KİTABI ARAMIŞTINIZ?