11 Ekim 2013 Cuma

BİTMEYEN AŞK / PINAR KÜR

Gönderen: Şenay Salihoğlu




Bitmeyen Aşk, 3 kişinin bakış açısıyla olayların ince ince ele alındığı bir kitap.
Nilgün'e göre, Sinan'a göre ve tarafsız, üçüncü bir göz olarak, yazara göre " aşk nedir " diye sorgulanıyor kitapta. Dördüncü göz olarak okuru içine çekerek sürükleyip duruyor cümlelerinde. Kitapta beni en çok etkileyen bölüm Sinan’ın Nilgün’ü bir otel odasında bırakıp gittiği, ardından Nilgün’ün büyük bir umutla geri döneceğini beklediği an yaşadığı duygu karmaşası. Okurken onunla birlikte aynı otel odasında saatlerce ben de sanki bekleyip durdum Sinan’ı…

Bekleyiş bölümüne dair küçük bir alıntı:
“ … Bir daha da gelmedi.Ama bilmiyordum gelmeyeceğini. En korkuncu bu. Gelmeyeceğini bilseydim, bunu baştan söylemek iyi yürekliliğini gösterseydi, belki daha uzun süre ağlardım o gün. Ama duyduğum acı, mutsuzluğa, yaşama dargınlığına dönüşmeyebilirdi. Boşuna beklemek… Önceleri boşuna beklediğini bilemeyerek… Boşuna beklediğinin ayrımına varmaya başladıktan sonra bile, buna inanamayarak beklemek…Sevgi kadar bol ve yersiz umut üreten başka ne var acaba? “

Bitmeyen Aşk
Yazan: Pınar Kür
Kapak tasarım: Mithat Çınar
Everest yayınları / Cep kitabı / 630 sayfa

Hiç yorum yok:

HANGİ KİTABI ARAMIŞTINIZ?