2 Ağustos 2013 Cuma

CORRADINO SEVGİLİM/MARINA FIORATO



Gönderen: Kitap Sanatı



Betimlemelerine ve kurgusuna hayran kaldığım, Venedik yolculuğu tadında sanat duygularımı dolu dolu hissettiren bir kitaptı. Keyifle okuduğum için paylaşmak istedim.

Sanat duygusunu içinde öyle bir harmanlamış ki iliklerinize kadar sanat aşkını hissediyorsunuz ve sanat şehri Venedik betimlemeleriyle Venedik yolculuğuna çıktım kitabımla.

Geçmişle günümüz arasında gidip gelen kurgu kadar etkileyici düzenlenmişti ki keyifle okudum bitirdim.
İlk başlarda bir isim karmaşası yaşıyorsunuz kim nerdeydi nerden geldi diyerekten. Sonrasında kurgu sizi alıp götürüyor zaten o yolculuğun içinde buluyorsunuz kendinizi ve Leonora, Alessandro, Corradino, Giacomo çok yakından tanıdıklarınız oluveriyor. Tek eksikliğini hissettiğim nokta kitabın sonunda Stephen'in de yer alması gerektiği hissiyatıydı sanırım, intikamcı değilimdir ama bu sonu onun da görmesini istemiştim.



Corradino Sevgilim/Marina Fiorato
Arkadaş Kitaplar/2009/1. bası/288 sayfa
Çeviren: Berna Yılmazcan
Roman

 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bak şimdi merak ettim..
stephen'ın görmesi gereken bir final varsa eğer o iyi bir finaldır diye düşündüm..
atalet..

Adsız dedi ki...

Stephen kötü biri o zaman, "intikamcı değilim" ifadesinden anladım :))
Serpil

HANGİ KİTABI ARAMIŞTINIZ?