26 Ağustos 2013 Pazartesi

BİR TEŞEKKÜR OLSUN DİYEREK...

Gönderen: Kitaplık Kurdu



Yeni bir güne başlarken haftanız güzel geçsin, evinizden kitap yığınları eksik olmasın diyoruz sevgili "Kitaplık Kurdu" takipçileri. Daha çok fotoğraf, daha çok kitap tanıtımı beklediğimizi de belirtmek istiyoruz. Yeni takipçilere de kapımız her zaman açık. Blogumuza gösterdiğiniz ilgiye bir teşekkür olarak sizlere bir kitap hediye etmek istiyoruz. Bunun için hafta sonuna kadar blogu takibe almanız ve bu postun altına yorum bırakmanız gerekiyor. Katılımcılar arasında çekiliş yapıp aşağıda fotoğrafını gördüğünüz kitabı kurada çıkan takipçimize yollayacağız. Eski ya da yeni katılımcı olmak farketmez, blogu takip ediyor olmanız ve yorum bırakmanız yeterli. Takip listemiz blog sayfasının en altında, "bu siteye katılın" sekmesini tıklayarak üye olabilirsiniz.


Hediye kitabımız Gabriel Garcia Marquez'den "Anlatmak İçin Yaşamak". Tabii ki o parlak beyin blogumuza ait, kitap yalnız seyahat edecek :) Hepinize şimdiden teşekkür eder sevgiler yollarız...


17 yorum:

emili dedi ki...

ilk yorumu ben yazıyorum ne güzel :) En kısa zamanda Orhan PAmuk, Kara kitap yorumumu göndereceğim. Marquez, Yüzyıllık Yalnılık okumuştum. Umarım bu da okuyacağım ikinci romanı olur

reyhane dedi ki...

Mrb,kitabın yazarını çok severim,okumadığım bu kitabını da istiyorum:)

Boş Defter dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu zaten zevkle takip ediyorum. Bu kitabı okumamıştım. Benim olsa fena olmaz hani :))

Adsız dedi ki...

En sevdiğim yazarlar arasında. Bende istiyorum bu kitabı.

Meltem Orucoglu dedi ki...

Söz konusu kitapsa yorum bırakmamak ayıp olur ! (:

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Hiç Marquez okumamıştım,inşallah bu vesileyle olur :) Herkese bol şans!

okuyan dedi ki...

Zaten blogu takipteyim -kappadukka-
Herkese bol şans.
Ben de okumak isterim bu kitabı.
Sevgiler.

Nefertiti dedi ki...

Marquez'i çok severim, bu kitabını da okumadım. hadi bakalım :)

Adsız dedi ki...

kitaplığımda yer açtım bile, sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Blogu canlandırmak adına bu şekilde kitap vermeyi de, bir kitapsever ve okur olarak da eski postların altına hiç veya çok az yorum bırakılırken sırf kitap kazanmak için bu posta şu ana 9 yorum bırakılmasını oldukça irrite edici bulduğumu yazmak istiyorum.
Kitap kazanma nedeniyle yazılmayan bol yorumlar diliyorum.
Emine

yeliz dedi ki...

Harika iyi yapmışsınız daha çok takip edilsin daha çok tanınsın kitaplık kurdu:)
Sevgiler

günün ardından dedi ki...

Slm ve herkese bol şans

loveandsmile dedi ki...

GELINCIKA olarak takibe aldım..Leylak Dalında görüp geldim sizi..gezerken de hediyenizi görünce dayanamadım katılayım dedim :) zira bayılırım şans denemeye ve de kitaba... Marquez hiç okumamıştım bu arada..
Gezinmeye devam ediyorum..bana da bol şans bu arada :)
gelincika@gmail.com

http://loveandsmile.wordpress.com/

benek dedi ki...

bence yapılan eleştiriler çok yersiz...böyle yapan tonlarca blog var..beyenmezsen takip etmezsin olur biter...
bir heves bana çıkar diye bekliyorum...

Adsız dedi ki...

Elestiriler yerli veya yersiz herkesin kendine gore dusuncesi var. Begenmezsen takip etmezsin diyen arkadas takip etsin bundan sonra oyleyse. Kitap verirseniz burdayiz nasilsa. Kitap vermezseniz de ugramayiz olur biter. Ugrayanlara ugrama deme hakkimiz da var degil mi? Bu blogun yorum seviyesi bu postta gercek bir kitapsever ve okurunun beklentilerini karsilamiyor maalesef.
puantiye (Emine)

KİTAPLIK KURDU dedi ki...

Neden bu konu bu derece polemiğe sebep oldu anlamadım. Son derece iyiniyetle takipçilerimize teşekkür etmek düşüncesi ile bir kitap hediye etmek istedik. Yorum bırakmadan da çekiliş yapılabilmesi mümkün değildi. Takip edip etmemek elbette sizin isteğinize bağlı ama bu konuyu kitapseverlikle bağdaştırmasak iyi olur diye düşünüyorum. Biz buradayız, kitap tanıtımlarına devam edeceğiz, kapımız da herkese açık. Tüm eleştirilerinize de...

Begüm'ün Dünyası dedi ki...

Bloguna demin denk geldim ve bu kitabı gördüm sanırım şanslıyım :)

HANGİ KİTABI ARAMIŞTINIZ?