26 Temmuz 2013 Cuma

KOLERA GÜNLERİNDE AŞK/GABRIEL GARCIA MARQUEZ


Gönderen: Asortik Krep





Bu kitabı çok sevdim. Günlerce elimden düşmedi. En son Kabak Koyunda bitirdim.

O kadar renkli, dolu dolu anlatımlıydı ki kitap, keşfedilecek yeni yerleri olan bir pazar gibiydi :) Bitmesin istedim. İşlerden dolayı az zaman ayırabildiğimden bir kaç ayrı zamanda okuyup bitirebildim. Yazarı çok sevdim, kitabı da. 

İnternete baktığımda Şadan Karadeniz çevirisinin iyi olmamasına rağmen kitabın harikalığından bahsediliyor. Bence de başta sanki çevirmen girdiği bu evde bir yabancılık çekmiş ve sonradan yazarın diline hakim olmaya çalışmış. Kitabın sonuna doğru başarmış da. Baştaki o sıkıntıyı hissetmeden kendinizi kaptırıp bir çırpıda bitirmek istiyorsunuz. Bir daha fırsat bulursam başka bir çevirmenden tekrar okumak isterim...


Kolera Günlerinde Aşk/Gabriel Garcia Marquez
Can Yay./2012, 22. bası
Çeviren: Şadan Karadeniz
Roman

Hiç yorum yok:

HANGİ KİTABI ARAMIŞTINIZ?