12 Temmuz 2013 Cuma

ANADOLUNUN ESKİ KAHRAMANLARI/BEHZAT TAŞ

Gönderen: Zeynep Özkum


kitaplık kurdu çocuk kitaplarına da yer veriyor.. artık..
bizler için kendi kitaplıklarımızdakiler.. bir nostalji nesnesi olsa da..
yeni çocuk kitaplarından da dolaylı da olsa haberdar oluyoruz..
birlikte çalıştığım Zeynep.. ama bu yaz için aldığım kitaba bakar mısınız dedi..
beni doğrudan kapağın üzerinde yazan.. kibeleden.. sözcüğü çekti tabii.. hemen karıştırdım.. çantamı.. fotoğraf makinesinin peşine düştüm..
hafız akartını çıkarmış biri..
telefonla da olsa .. kaydettik bu güzelliği..




"kibele'den 
homeros'a..
midas'tan diyojen'e
anadolu'da doğmuş..
ve insanlık tarihine yön vermiş..
25 kahraman"

Zeynep'in oğlu ikinci sınıfta.. tam şekillenme.. sorma öğrenme zamanında..
"çok soru soruyor .. "
dedi.. "bu kitaplarla başlayıp.. ordan daha geniş bilgiye atlamak çok keyifli oluyor.."

ama okul için okuması gereken ödev kitaplarda biraz direnç oluyormuş..
klasik tepki.. 
ben de.. bütün yaz okur..
okul ödevi olanı ise son iki güne bırakırdım..
hem de lise öğrencisi iken bile bunu yapardım =)..

ps: kitaplar Zeynep'in ama bu muhteşem ötesi fotoğraflar.. benim marifetim o yüzden altlarında benim adım var..


Hiç yorum yok:

HANGİ KİTABI ARAMIŞTINIZ?