30 Ocak 2014 Perşembe

KİTAPLIK KURDU YAYIN HAYATINA SON VERİYOR..




kitaplık kurdu..

sevgili leylakdalı'nın kendi blogunda kendi kitaplığının fotoğrafını yayınlayıp..
sizin kitaplığınız nasıl diye sormasıyla başlayan..
ve ona gönderilen kitaplık fotoğraflarının günlerce yayınladığı halde sona ermemesi üzerine..
hadi bir blog açalım..
orada kitaplıkları kitapları fotoğrafları yayınlayalım dememiz üzerine başlayan yayın hayaını 380 blog yazısına erdirmiş..
bu 381. yayın oluyor..

sizlerden gelecek olanları yayınlayacağımızı düşündüğümüz bir blogdu..
hevesle başladı..
haftanın bir günü kitaplık bir günü sokak okuyanları bir günü çocuk kitapları bir günü ayıraçlar olsun diye ..
nakış nakış işlendi..

ancak uzun zamandır bu konuda ne kitap eleştirisi ne fotoğraf gönderilmemesi üzerine..
kapatma kararı aldık..
yine de ben kıyamadım..
kapatmayalım öyle salınsın kalsın dedim..
iki sene mektep tatili kitabının fotoğrafını koyalım bitsin dedim..
leylak dalımda yokmuşkitap..
ben de bulamadım..
ama onu ararken.. çocukluk kitaplarımın fotograflarını hiç çekmediğim geldi aklıma..

bu son yayın..
381. ve son..
an itibarı ile gönderdiğiniz e-maillere de cevap gelmeyecek..
yazılarınız eklenemeyecek..
ama yazılmış olanlar.
birilerine fikir vermeye devam edecek..

sevgilerimizle..
kitapsız kalmayın..
atalet ve  leylak dalı..
kitaplık kurtları..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ay cok üzüldüm ben cok katkim olmasa da burada okunmus tavsiyerin oldugunu bilmek bile yeterli oluyordu zaman zaman yine en azindan bloglarinizin olmasi bibliomanyaklar da olmaniz icimi rahatlatti :) yine de emeginize saglik sevgiler :)

Bucera dedi ki...

Neden böyle oldu çok uzun zamandır ben de blog sayfamda yazmıyorum eee haklısınız ne diyeyim ama yine de içim buruldu sanki

HANGİ KİTABI ARAMIŞTINIZ?