19 Haziran 2013 Çarşamba

OLDUĞU KADAR GÜZELDİK/MAHİR ÜNSAL ERİŞ


Gönderen: Leylak Dalı



Mahir Ünsal Eriş'i geçen yıl çıkan ilk kitabı "Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde" ile tanımış ve kitabı büyük bir zevkle okumuştum. Anlattıkları benim, sizin, etrafımızda gördüğümüz sıradan insanların öyküleriydi. Gündelik hayattan ilginç noktalar yakalayıp yazdıkları aslında  sık sık karşılaştığımız ama farketmeden geçtiğimiz olaylar olduğu için sanki bizleri anlatıyor gibi okumuştuk, en azından ben öyle düşünmüştüm. İkinci kitabı fırından yeni çıkmış bir ekmek tazeliğindeyken okudum, hissettiğim doyum ilk kitaptakinden de fazla oldu. 8 öykünün her biri ayrı ayrı tat verdi. "Sen O Zaman Parasız Yatılıydın", "Benim Adım Feridun", "İşe Çıkılacak Gün", "Kanatlarımız Olsa Be Metin", "Malibu", "Dayımın Avrupa'ya Kaçırılışı", "Zehir Miktarda" ve "Stoper" isimli öykülerden birinde veya birkaçında mutlaka kendinizden birşeyler bulacaksınız. Okuyun derim...


Olduğu Kadar Güzeldik/Mahir Ünsal Eriş
İletişim Yay./2013, 1. bası/126 sayfa
Öykü


 

1 yorum:

Satır Arası dedi ki...

O kadar çok alınacak kiap çoğaldı ki Nurşen Abla... Bu da listeye not edildi.
Evdekileri daha bitiremeden yeni kitaplar yerini alıyor.
İyi okumalar :)

HANGİ KİTABI ARAMIŞTINIZ?